IT panel: Hemmeligheden ved hurtig og agil IT service

Skrevet 28. May, 2015 i Atlassian, JIRA, JIRA Service Desk, HipChat, Events, af Jacob Saaby Nielsen

Det siges at med agilitet kommer årvågenhed. Når det kommer til IT support, betyder det at handle hurtigt, når det er nødvendigt. Et agilt IT team er fleksibelt. Det kan forudse og tilpasse sig skiftende situationer, og improvisere når det løber ind i forhindringer.

Når teamet bliver ramt af hastesager, har det brug for hurtige svar. Ofte bliver lederne ikke underrettet med det samme, hvilket resulterer i tabt tid. Andre gange er der brug for at involvere domæneeksperterne, som ikke kan kontaktes hurtigt. Når vi kigger videre end kritiske sager, har IT ledere svært ved at forlade kontoret, fordi det betyder de ikke længere kan følge med i support aktiviteterne.

Hvordan kan et IT team reagere hurtigt på de problemer som opstår, involvere de rette eksperter, og holde sig opdateret i realtime?

Den 28. maj afholder Atlassian et særligt online panel for IT folk

Slut dig til 3 IT ledere mens de deler de hemmeligheder som har ført til deres succes med Atlassians værktøjer (JIRA, HipChat og JIRA Service Desk). Dave Wehr, Andy Fleming og Brendan O’Leary debatterer hvordan de løste disse udfordringer ved at bruge HipChat i deres servicedesk, hvilket gjorde dem i stand til at levere en hurtigere og mere agil service.

##Hvad dækker panelet?

Panelet med de tre IT professionelle vil gennemgå hvordan du:

  • Løser problemer i realtime. Lær hvordan HipChat gør IT medarbejdere og eksperter i stand til at samarbejde, så de kan løse sager hurtigere. At vente på at sager smides rundt mellem flere køer, er et forhistorisk workflow.
  • Aldrig går glip af en kritisk opdatering. Ledere kan nemt holde overblikket over fremskridt og blive notificeret så snart der sker noget vigtigt, eller status på en sag ændres.
  • Holder hele dit team i loopet. Hold øje med vigtige sager og vær den første til at vide når en blokering bliver fjernet, alt sammen fra din stream, så snart det sker.
  • Yder service uanset hvor du er. Med HipChat på din telefon. Du lærer hvordan du holder en finger på pulsen, både ift. support sager, dit team, og mere.

##Hvornår?

Den 28. maj 2015, kl. 19:00.

##Oplægsholdere

Andy Fleming, Managing Director, Halogenics

Andy Fleming er medgrundlægger og ledende udvikler hos Halogenics, et softwarefirma fra Melbourne som leverer innovative og intuitive løsninger til de biomedicinske forsknings- og udannelsessektorer. Andy holder styr på alle aspekter af forretningen, fra forskning og softwareudvikling til salg og personlig kundeservice og support - et af nøgleelementerne i det Halogenics tilbyder. Det lille team hos Halogenics laver support for hundredvis af kunder på mere end 15 lokationer i Australien - det at jonglere er en påkrævet færdighed. Som ivrig sportsmand i hans yngre dage, overlever Andy nu på at se alle slags sport, rejse, og bruge tid med sin familie.

Dave Wehr, IT Manager, MagView

Som veteran indenfor teknologi gennem de sidste 15 år, har Dave altid haft et vist håndelag når det kommer til effektivitet og produktivitet. Han har arbejdet på MagView teamet i næsten 4 år, og har en passion for at levere den bedst mulige oplevelse til sine kunder. Takket være de værktøjer Atlassian har gjort tilgængelige for hans organisation gennem årene, er det blevet væsentligt nemmere at organisere teamets indsatser. I fritiden nyder han at campere, vandre, rejse og bruge tid med venner og familier.

##Hvis jeg ikke kan nå det?

Bare rolig. Vi sender en optagelse til alle som registrerer sig.

Lyder det godt? Vælg hvilket tidspunkt du vil deltage, og reserver din plads i dag!

Kontakt os