Line Vittrup
·
10. oktober 2013
Blogindlæg af Dan Chuparkoff, Product Marketing Lead på Jira, Atlassian. Blogindlægget er publiceret i forbindelse med Atlassian Summit. Oversat af Translucent.
Det er med stor fornøjelse at vi i dag kan introducere Jira Service Desk, der giver en mere moderne og fleksibel oplevelse med det at arbejde med service desks. Det vil strømline jeres kundehenvendelser og gøre dit IT-team en hel del mere effektivt. Med Jira Service Desk får du en intuitiv brugerflade, en banebrydende tilgang til service-level agreements (SLA), mulighed for at tilpasse team queues, real-time rapportering, og meget mere. Du har altså nu muligheden for at forbedre produktiviteten i jeres servicedesk-team og ikke mindst tilfredsheden ved jeres brugere.
Jira Service Desk kan integreres direkte med Jira, der er et issue management værktøj, som lige nu bruges af mere end 22.000 teams verden over.
Hos Atlassian forsøger vi at tale med vores kunder så ofte vi kan, og 40% af dem vi har talt med, bruger allerede Jira til servicedesk opgaver. Efter at have hørt deres beretninger, besluttede vi os for at give dem en løsning, der ville hjælpe dem med at administrere opgaver og tickets hurtigere end nogensinde før. Med Jira Service Desk er vi gået dét længere, og har tilføjet en række servicedesk-relaterede features:
Resultatet er en servicedesk, som både kunderne og dit servicedesk team vil opleve som moderne og fleksibel. Dine kunder bliver glade, effektiviteten vil stige og din forretning vil blive optimeret. Jira Service Desk giver dig samme effektivitet og produktivitet som du kender det fra Jira - men altså nu også til dit servicedesk team. Og du kan få det lige nu!
Med Jira Service Desk får du mulighed for at oprette formularer, der er lige til at gå til for dine kunder:
Jira Service Desk giver dig en ud-af-boksen mulighed for at styre dine Service-level Agreements (SLA):
Manuel prioritering af opgaver og henvendelser hører nu til i fortiden:
Jira Service Desk er tilgængelig lige nu som en 30-dages prøve, OnDemand eller som download. Priserne starter ved bare $10 for 10 brugere.
Kom hurtigt i gang med en 30-dages gratis prøveperiode på Jira + Jira Service Desk OnDemand.
Udvikling Løsninger Approach Arkitektur Brancher Sikkerhed Teknologier
Cases Eksempler på vores arbejde
Atlassian Ydelser Solution Partner Appliances Ekspertise Kurser Værktøjer
Digital suverænitet Baggrund Hjemtagning Drift Løsningsdesign Arkitektur
Translucent Copenhagen
℅ Symbion Univate
Njalsgade 76
DK-2300 Copenhagen S
Danmark
Translucent Aarhus
℅ Incuba Navitas
Inge Lehmanns Gade 10, 5. sal
DK-8000 Aarhus C
Danmark