JIRA Service Desk

Skrevet 10. Oct, 2013 i Atlassian, af Line Vittrup

Blogindlæg af Dan Chuparkoff, Product Marketing Lead på JIRA, Atlassian. Blogindlægget er publiceret i forbindelse med Atlassian Summit. Oversat af Translucent.


Vi introducerer JIRA Service Desk

Det er med stor fornøjelse at vi i dag kan introducere JIRA Service Desk, der giver en mere moderne og fleksibel oplevelse med det at arbejde med service desks. Det vil strømline jeres kundehenvendelser og gøre dit IT-team en hel del mere effektivt. Med JIRA Service Desk får du en intuitiv brugerflade, en banebrydende tilgang til service-level agreements (SLA), mulighed for at tilpasse team queues, real-time rapportering, og meget mere. Du har altså nu muligheden for at forbedre produktiviteten i jeres servicedesk-team og ikke mindst tilfredsheden ved jeres brugere.

JIRA Service Desk kan integreres direkte med JIRA, der er et issue management værktøj, som lige nu bruges af mere end 22.000 teams verden over.

Hos Atlassian forsøger vi at tale med vores kunder så ofte vi kan, og 40% af dem vi har talt med, bruger allerede JIRA til servicedesk opgaver. Efter at have hørt deres beretninger, besluttede vi os for at give dem en løsning, der ville hjælpe dem med at administrere opgaver og tickets hurtigere end nogensinde før. Med JIRA Service Desk er vi gået dét længere, og har tilføjet en række servicedesk-relaterede features:

  • Skabt en intuitiv, kundefokuseret brugerflade
  • Lagt en stærk service-level agreement (SLA) maskine bag
  • Givet dig mulighed for at tilpasse team queues
  • Realtidsrapportering og analyse.

Resultatet er en servicedesk, som både kunderne og dit servicedesk team vil opleve som moderne og fleksibel. Dine kunder bliver glade, effektiviteten vil stige og din forretning vil blive optimeret. JIRA Service Desk giver dig samme effektivitet og produktivitet som du kender det fra JIRA - men altså nu også til dit servicedesk team. Og du kan få det lige nu!

Prøv JIRA Service Desk i dag

Giv dine kunder en 5-stjernet oplevelse

service-in-space-jira-service-desk

Med JIRA Service Desk får du mulighed for at oprette formularer, der er lige til at gå til for dine kunder:

  • Du kan opsætte simple og gennemskuelige portaler med tydelige call-to-action.
  • Byg templates der sikrer, at du får de oplysninger, du skal bruge fra kunden.
  • Tilføj ekstra informationer, ændr i statusopsætningen og gem felter, der er irrelevante for dine kunder.

Giv dit team mulighed for at se SLA i realtid

service-in-space-jira-service-desk-2

JIRA Service Desk giver dig en ud-af-boksen mulighed for at styre dine Service-level Agreements (SLA):

  • Du har mulighed for at opsætte avancerede SLA-målinger med kriterier for start, stop og pause.
  • Med tydelige farvekoder og et nedtællingsur, sikrer du, at dit IT-team altid har fokus og får prioriteret rigtigt.
  • Få JIRA til helt automatisk at opsætte relevante mål for hver ny henvendelse.

Få fokus med dedikerede køer

Manuel prioritering af opgaver og henvendelser hører nu til i fortiden:

  • Få systemet til automatisk at sætte køer op, der også bliver delt på tværs af alle teams.
  • Med live opdatering af dine køer forbedrer du synligheden af dine IT-teams, og sikrer at de er opdateret på hinanden på tværs af teams.
  • Udnyt mulighederne med JIRA Query Language (JQL) for at kunne tilpasse rækkefølgen af opgaver inden for én kø.

Bliv mere effektiv med real-time rapportering

service-in-space-jira-service-desk-realtime-reports

  • Få volumen- og tidsbaserede rapporter lige ude-af-boksen.
  • Vurdér fremgang og identificér flaskehalse i real-time.
  • Du kan med tilbagevirkende kraft anvende SLA-målinger til dine aktuelle JIRA data for at spotte trends.

JIRA Service Desk er tilgængelig lige nu som en 30-dages prøve, OnDemand eller som download. Priserne starter ved bare $10 for 10 brugere.

Prøv JIRA Service Desk i dag

Har du endnu ikke arbejdet med JIRA?

Kom hurtigt i gang med en 30-dages gratis prøveperiode på JIRA + JIRA Service Desk OnDemand.

Kontakt os