Når den fornødne foranalyse er udført ift. en kundes krav og ønsker til en ny Atlassian-platform, har vi en samlet plan for, hvordan en implementering skal foregå.
Implementeringsprocessen er normalt agil og iterativ samt med et fokus på organisk udrulning og god forandringsledelse, der skal tilstræbe at sikre en god forankring ved nøgleinteressenterne.
Ved Translucent betragter vi brugerne selv som nøgleinteressenter (uanset deres roller i systemerne), for hvis ikke brugerne bliver begejstrede for at anvende platformen til at understøtte deres daglige arbejde med, bliver kvaliteten af procesunderstøttelsen lav og giver typisk anledning til frustration og samarbejdsvanskeligheder.
Som vi plejer at sige: Gode medarbejdere og værktøjer fanget i et halvhjertet implementeringsforløb giver oftest et dårligt resultat, mens middelmådige værktøjer i et godt implementeringsforløb kan give et ganske udmærket resultat.
Atlassians værktøjer er fremragende og prismæssigt meget konkurrencedygtige, og der er ingen grund til at spilde sin egen og sine medarbejderes ressourcer på en halvhjertet implementering.
Udvikling Løsninger Approach Arkitektur Brancher Sikkerhed Teknologier
Cases Eksempler på vores arbejde
Atlassian Ydelser Solution Partner Appliances Ekspertise Kurser Værktøjer
Digital suverænitet Baggrund Hjemtagning Drift Løsningsdesign Arkitektur
Translucent Copenhagen
℅ Symbion Univate
Njalsgade 76
DK-2300 Copenhagen S
Danmark
Translucent Aarhus
℅ Incuba Navitas
Inge Lehmanns Gade 10, 5. sal
DK-8000 Aarhus C
Danmark