For visse af vores kunder er det vigtigt at kunne få hurtig hjælp i tilfælde af, at der måtte være tekniske problemer eller brugsmæssige spørgsmål.
Vi har derfor siden 2008 indgået serviceaftaler med de af vores kunder, som har disse behov.
Aktuelt har vi indgået Atlassian-serviceaftaler med kunder indenfor bl.a. finans, tech, uddannelse, energi og forsyning m.fl., og de fleste af aftalerne involverer såvel teknisk overvågning af driftmiljøets tilstand som en vagtordning, hvor vores Atlassian-konsulenter automatisk underrettes og skrider til handling, såfremt vores overvågningssystemer identificerer en fejltilstand i miljøet.
Udvikling Løsninger Approach Arkitektur Brancher Sikkerhed Teknologier
Cases Eksempler på vores arbejde
Atlassian Ydelser Solution Partner Appliances Ekspertise Kurser Værktøjer
Digital suverænitet Baggrund Hjemtagning Drift Løsningsdesign Arkitektur
Translucent Copenhagen
℅ Symbion Univate
Njalsgade 76
DK-2300 Copenhagen S
Danmark
Translucent Aarhus
℅ Incuba Navitas
Inge Lehmanns Gade 10, 5. sal
DK-8000 Aarhus C
Danmark