Online event
30. april 2019
14.00
Webinar
·
30. april 2019, kl. 14.00
·
Online
Online event
30. april 2019
14.00
Måske er du bruger af eller kender Atlassians Jira og Jira Software, men kender du Jira Service Desk?
I dette Webinar gennemgår vi Jira Service Desk og kommer ind på funktioner og fordele i produktet. Vi viser, hvordan et setup kan se ud og demonstrerer nogle af de mange af muligheder der er med Jira Service Desk, både som ITSM-system og til ekstern support. Herunder også samspillet med Atlassian Confluence til intern knowledge base og ekstern dokumentation.
Tilmeld dig her, det er gratis at deltage.
Det kræver ikke specielt kendskab til Jira Service Desk eller andre af Atlassians produkter at deltage.
Webinaret afholdes af vores Atlassian-konsulenter Daniel Hostrup Eriksen og Thomas Peter Berntsen.
Daniel er projektleder og Atlassian-konsulent, ligesom han assisterer med den daglige administration af virksomheden.
Thomas er indehaver af Translucent og arbejder som bl.a. systemarkitekt, udvikler, forretningskonsulent, designer og idéudvikler
Udvikling Løsninger Approach Arkitektur Brancher Sikkerhed Teknologier
Cases Eksempler på vores arbejde
Atlassian Ydelser Solution Partner Appliances Ekspertise Kurser Værktøjer
Digital suverænitet Baggrund Hjemtagning Drift Løsningsdesign Arkitektur
Translucent Copenhagen
℅ Symbion Univate
Njalsgade 76
DK-2300 Copenhagen S
Danmark
Translucent Aarhus
℅ Incuba Navitas
Inge Lehmanns Gade 10, 5. sal
DK-8000 Aarhus C
Danmark