Blogindlæg tagget med "Jira Service Desk"
Service Desk bliver til Service Management
Daniel Hostrup Eriksen
·
13. november 2020
En af de helt store udmeldinger fra Atlassian Team Tour 2020 var et navnskifte for Atlassians ITSM- og kundeservice-produkt, Jira Service Desk, til Jira Service Management.
Deltag i en række gratis webinarer
Morten Maintz Andersen
·
16. april 2019
Vi har gennem længere tid gået med tanken om at få delt noget af alt den viden, som vi har opbygget igennem de sidste 14 år som Atlassian Solution Partner. Tankerne er nu gjort til virkelighed og det er blevet til en række webinarer i den nærmeste fremtid.
On Business Value Creation with the Atlassian Platform
Thomas Peter Berntsen
·
7. maj 2017
Join us for our Atlassian Event on June 29th where we'll showcase how complex business and human value creation can be combined, and read more on our background for doing so in this post.
IT panel: Hemmeligheden ved hurtig og agil IT service
Jacob Saaby Nielsen
·
28. maj 2015
Det siges at med agilitet kommer årvågenhed. Når det kommer til IT support, betyder det at handle hurtigt, når det er nødvendigt. Et agilt IT team er fleksibelt. Det kan forudse og tilpasse sig skiftende situationer, og improvisere når det løber ind i forhindringer.