Hvad laver Translucent egentlig? Svaret er på ingen måde trivielt. 🤓😃
I løbet af en gennemsnitlig måned løser vi mange forskellige slags opgaver for vores mere end 250 kunder.
I det følgende præsenterer vi case-eksempler på løste opgaver, der fortæller om bredden og dybden af vores arbejde.
Vi har i gennemsnit 8-16 aktive Atlassian-projekter og driftopgaver i løbet af en måned. Vi får ca. 2-3 nye kunder om måneden, som vi ofte hjælper med modenhedsvurderinger, opstartsforløb og implementeringer i forretningen. .
På ugentlig basis arbejder vores dygtige konsulenter og supportere tillige med support- og udviklingsaktiviteter relateret til eksempelvis brugsspørgsmål, systemintegrationer, automatisering, dataudveksling og tilpasning af systemernes brugerflader.
Idet man som kunde overvejer at anvende Atlassian-platformen til at understøtte nogle af sine forretningsprocesser med, er det vigtigt, at man afklarer, hvilke processer, man ønsker understøttet, hvorfor man ønsker dem understøttet, og hvordan man ønsker dem understøttet.
Når den fornødne foranalyse er udført ift. en kundes krav og ønsker til en ny Atlassian-platform, har vi en samlet plan for, hvordan en implementering skal foregå.
Da Atlassian-værktøjerne oftest fungerer i kernen af vores kunders virksomheder, og derfor er forretningskritiske for virksomhedernes effektive drift, er det ofte relevant for vores kunder at integrere især Jira og Confluence med andre kritiske forretningssystemer, såsom CRM-, ERP- og økonomisystemer.
I mange organisationer har man særligt domænespecifikke måder at visualisere KPI'er på, og vi hjælper vores kunder med at designe, udvikle og anvende gadgets, som viser præcis de informationer, man har behov for.
Det er vigtigt for de fleste af vores kunder, at de har Atlassian-driftmiljøer, der er opdaterede med noget af den nyeste software - såvel Atlassian-relateret som på systemniveau.
En del af vores kunder har behov for at få udført scriptingopgaver, der foretager masseændringer af data i eksempelvis Jira og Confluence. Sådanne ændringer kunne fx være omstrukturering af sideindhold i Confluence eller berigelse af issues i Jira.
For visse af vores kunder er det vigtigt at kunne få hurtig hjælp i tilfælde af, at der måtte være tekniske problemer eller brugsmæssige spørgsmål.
Som en IT-organisation er det vigtigt at kunne yde en god service til sine kunder. Vi hjælper vores kunder med at designe, etablere og drifte mere eller mindre ITIL-inspirerede servicedesks, helpdesks og servicekanaler, der muliggør effektiv self-service og sagshåndtering med overholdelse af SLA'er og behandlingsflows.
Hvis en kunde har behov for at få udviklet Jira Dashboard-gadgets - eksempelvis for at få visualiseret KPI'er på helt specielle måder, eller for at få vist data fra andre forretningssystemer - hjælper vi med at udvikle funktionaliteten, hvis et eksisterende plugin ikke allerede kan imødekomme ønskerne.
Udvikling Løsninger Approach Arkitektur Brancher Sikkerhed Teknologier
Cases Eksempler på vores arbejde
Atlassian Ydelser Solution Partner Appliances Ekspertise Kurser Værktøjer
Digital suverænitet Baggrund Hjemtagning Drift Løsningsdesign Arkitektur
Translucent Copenhagen
℅ Symbion Univate
Njalsgade 76
DK-2300 Copenhagen S
Danmark
Translucent Aarhus
℅ Incuba Navitas
Inge Lehmanns Gade 10, 5. sal
DK-8000 Aarhus C
Danmark